צרו קשר 072-3921448
שעות פתיחה ימים א, ג, ד, ה: משעה 10:30 עד 18:00. יום ב': משעה 10:30 עד 15:00. ימי ו' וערבי חג: סגור

כמה טיפים לטיפולי יופי ואסתטיקה לגברים

טיפולי יופי לגברים הם טרנד מבוקש מאוד בימינו. יותר ויותר גברים רוצים להיראות הכי טוב שאפשר, מבינים שמראה חיצוני מטופח הוא חלק בלתי נפרד מדימוי עצמי גבוה שמאפשר השגת מטרות שונות, ויודעים שהדרך לכך עוברת בטיפולים אסתטיים מסוגים שונים. כאן בעמוד תמצאו טיפים ספציפיים לגברים שיעזרו לכם למצות את הפוטנציאל וליהנות מהאופציות המתקדמות ביותר הקיימות כיום.

שיער דליל? נשירה? יש פתרונות יעילים להפליא

הבעיה האסתטית הנפוצה ביותר אצל גברים היא אובדן שיער. לפי מחקרים שונים 1 מכל 2 ישראלים סובל מנשירת שיער מופרז ובעצם מהתרחבות הקרחת על פני הראש. התופעה הזו נפוצה בגילאים צעירים למדי, החל מהעשור השלישי לחיים, ואמנם יש גברים שחיים בשלום עם הקרחת – אבל יש גם רבים שמבקשים פתרון שישמר את השיער ואת המראה הרצוי מבחינתם.

הביקוש הרב הוביל לפיתוח כמה וכמה פתרונות אפקטיביים מאוד. אופציה אחת היא השתלת שיער. מהות תהליך זה היא העברת זקיקים מאזורים שבהם אין בעיית נשירה לאלה הריקים. מאחר שמשתמשים בזקיקים שנלקחו מהמטופל עצמו, אין סכנה שהגוף ידחה אותם, ובזכות טכניקות חדשניות אפשר לייצר תוצאות מדויקות מאוד ולכן מרשימות. עוד כדאי לדעת בהקשר זה שזמן ההחלמה התקצר במידה ניכרת.

פתרון שני הוא יחידות שיער. אם תרצו, כמו הפאה של פעם אבל עם מספר שדרוגים משמעותיים. קודם כל, היחידות עשויות משיער טבעי ולכן גם המראה שמתקבל טבעי ומחמיא. שנית, היחידות מתמזגות עם השיער הקיים באופן מושלם, וגם ההדבקה עצמה השתכללה כך שאין סיכון לתזוזה מביכה.

פתרון אפשרי שלישי הוא מיקרופיגמנטציה. מהות טיפול זה היא החדרת פיגמנטים לאזורים הדלילים והריקים בקרקפת, כך שגם כשאין שערות, מתקבל מראה כאילו יש שיער ובעצם זוהי המטרה. עוד אופציה שכדאי להכיר היא הצמחת שיער באמצעות הזרקת מינרלים, ויטמינים וחומרי הזנה נוספים לקרקפת, כך שנשירת השיער תיעצר.

יישור שיניים בלי מבוכה

פגם אסתטי אחר שגברים רבים מבקשים לטפל בו הוא שיניים עקומות, מרווחים גדולים מדי בין השיניים, או להפך, צפיפות יתר בפה. הפתרון לכל המצבים האלה הוא יישור שיניים. השיטה המקובלת, גשר, פחות מתאימה כשמדובר בגבר שכבר עבר את גיל ההתבגרות מאחר שהיא כרוכה במבוכה בלתי נמנעת. גם לכך יש פתרון והוא נקרא אינויזיליין – שיטה חדשנית ליישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות ולכן כלל לא בולטות עין. עוד יתרון של הקשתיות, שמוחלפות אחת לשבועיים, הוא שניתן להסיר אותן לפרקי זמן מסוימים – גם כדי לצחצח שיניים בלי מגבלות וגם כשיש אירוע שרוצים להיראות בו בלי האביזר.

טשטוש צלקות והענקת מראה חלק לפנים

טיפול אסתטי פופולרי שלישי הוא טשטוש צלקות. לא מעט גברים סובלים עקב צלקות, למשל בעקבות פצעי אקנה שלא טופלו נכון. שיטה אפקטיבית אחת להפוך צלקת להרבה פחות בולטת ובעצם לכמעט בלתי נראית היא טיפול בלייזר: אנרגיית החום גורמת לגוף לייצר סיבי קולגן ואלסטין חדשים, ואלה מרכיבים רקמות חדשות, חלקות ומרשימות למראה. עוד אופציה היא מדבקות סיליקון.

קבלו הנחה
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
לייעוץ ללא עלות
נגישות