צרו קשר 072-3921448
שעות פתיחה ימים א, ג, ד, ה: משעה 10:30 עד 18:00. יום ב': משעה 10:30 עד 15:00. ימי ו' וערבי חג: סגור

כל השיטות לטיפול בתוספות שיער

תוספת שיער בקראטין

תני לנו לשנות לך את כל מה שחשבת על תוספות שיער…

אנחנו מזמינים אותך לבוא אלינו לקליניקה של דניאלה רביבו ולשבור את המיתוסים שהרבה מאיתנו מחזיקים על תוספות שיער. שיער סינטטי וחומרים זולים, גרמו לאנשים להאמין שמדובר בפעולה המזיקה לשיער ונראית זול. אצלנו תיווכחי לגלות שזה לא מוכרח להיות ככה. שימוש בתוספות שיער נעשה מאז ומעולם באמצעות פאות ואביזרים אחרים כאמצעי טיפוח ויופי עבור נשים וגברים כאחד. בדיוק כמו אז,  גם היום השימוש בשיער 100% טבעי עושה הרבה מההבדל. בקליניקה של דניאלה רביבו אנו משתמשים אך ורק בשיער טבעי מיובא מאירופה והמזרח הרחוק בעל מראה שופע ובריא ושומר על גמישות וברק כל עוד השיער בשימוש ללא התקשות או התפוררות.

בין אם הצורך הוא ליצירת לוק חדש לאירוע או סתם כדי לקבל את המראה החלומי שתמיד חשקת, ובין אם מדובר בצורך אסתטי אקוטי במקרה של שיער דליל, נשירה או התקרחות לא צפויה, לתוספות שיער יש צורך ממשי.

את השיטות הנפוצות ביותר בתחום ניתן לחלק לשתי קטגוריות – הראשונה היא תוספת שיער זמנית:

תוספת בקליפסים

זו השיטה המושלמת למי שמעוניינת לשנות לוק לאירוע מסוים או לתקופה קצרה ולא כפתרון קבוע. בשיטה זו מוצמדות התוספות בקליפסים לשיער הטבעי.

הצמדה בחרוזים

בשיטה זו, מוצמדות תוספות השיער לשיער המקורי באמצעות חרוזי מעיכה מתהדקים ממתכת. בחרוז ישנו דבק מיוחד המונע כניסה של לכלוך ושומר על החרוז הדוק. השיטה פשוטה למדי ויחסית לפתרונות הזמניים, מחזיקה לאורך זמן והחיבורים כמעט ואינם נראים לעין.

עם זאת, פעמים רבות, תוספת שיער משמשת כפתרון קבוע לאורך זמן:

הדבקה

פתרון קבוע יותר הוא הדבקת השיער באמצעות חומר סיליקוני מיוחד. השיער ממשיך לגדול לאחר ההדבקה ולכן יידרש טיפול חוזר כל תקופה מסוימת. התהליך פשוט ומהיר.

הלחמת שיער בקראטין

זהו פתרון קבוע ויציב ואין אמין ממנו. זוהי שיטת הארכת השיער עליה אנחנו ממליצים. להארכת שיער קבועה,  בקרו אותנו באחת הקליניקות שלנו  כדי לקבל את הטיפול מהמומחים שלנו. הלחמת שיער דורשת יד מדויקת ומגע מעודן שיצור חיבור חלק ובעל מראה טבעי. הקראטין הוא חומר חלבוני מיוחד וטבעי באמצעותו מלחימים תוספות לשיער הטבעי על ידי חימום החומר בנקודות החיבור. החומר עמיד לחלוטין במים, כך שאין כל הגבלה לפעולות כמו שחייה בים, שימוש בסאונה, חפיפת השיער וכו'. מצד אחד, ההלחמה חזקה כאילו מדובר בשיער ארוך באופן טבעי ואנו מבטיחים שאפילו את תרגישי כאילו מדובר בשיער איתו נולדת. מצד שני, ניתן לנתק את התוספות בקלות על ידי חומר מיוחד המבטל את השפעת הקראטין מיידית, כך שתמיד אפשר להתחרט.

לפרטים וייעוץ מאמני השיער המנוסים שלנו ולקביעת תור בקליניקה, צרו עמנו קשר עוד היום ותקבלו מענה מיידי.

קבלו הנחה
  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
לייעוץ ללא עלות
נגישות